بچه ها اینم یه اهنگ غمگین دیگه از رضا غلامی فقط جان من نظر بدید

بچه ها اینم یه اهنگ غمگین دیگه از رضا غلامی فقط جان من نظر بدید

دانلود اهنگ فوق العاده احساسی من فکر نمیکردم از رضا غلامی  

اهنگساز:محمد یاوری 

تنظیم: مجید خراطها 

ترانه سرا: محبوبه نریمانی

 فقط با یک کلیک اول گوش کنید بعد دانلود کنید 

  

اهنگ من فکر نمیکردم با صدای رضا غلامی با اهنگ سازی محمد یاوری و تنظیم مجید خراطها

با دوکیفیت عالی 

mp3 192 

Man Fekr Nemikardam-Reza Gholami 

mp3 128 

Man Fekr Nemikardam-Reza Gholami 

بچه

دانلود اهنگ فوق العاده احساسی من فکر نمیکردم از رضا غلامی  

اهنگساز:محمد یاوری 

تنظیم: مجید خراطها 

ترانه سرا: محبوبه نریمانی

 فقط با یک کلیک اول گوش کنید بعد دانلود کنید 

  

اهنگ من فکر نمیکردم با صدای رضا غلامی با اهنگ سازی محمد یاوری و تنظیم مجید خراطها

با دوکیفیت عالی 

mp3 192 

Man Fekr Nemikardam-Reza Gholami 

mp3 128 

Man Fekr Nemikardam-Reza Gholami 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد