اینم یه اهنگ فوق العاده غمگین دیگه از رضا غلامی فقط جان من نظر ی

دانلود اهنگ فوق العاده احساسی من فکر نمیکردم از رضا غلامی  

اهنگساز:محمد یاوری 

تنظیم: مجید خراطها 

ترانه سرا: محبوبه نریمانی

 فقط با یک کلیک اول گوش کنید بعد دانلود کنید 

  

اهنگ من فکر نمیکردم با صدای رضا غلامی با اهنگ سازی محمد یاوری و تنظیم مجید خراطها

دانلود اهنگ فوق العاده احساسی من فکر نمیکردم از رضا غلامی  

اهنگساز:محمد یاوری 

تنظیم: مجید خراطها 

ترانه سرا: محبوبه نریمانی

 فقط با یک کلیک اول گوش کنید بعد دانلود کنید 

  

اهنگ من فکر نمیکردم با صدای رضا غلامی با اهنگ سازی محمد یاوری و تنظیم مجید خراطها

با دوکیفیت عالی 

mp3 192 

Man Fekr Nemikardam-Reza Gholami 

mp3 128 

Man Fekr Nemikardam-Reza Gholami

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد